29 Nisan 2013 Pazartesi

Ankara'da ucuz sigorta yaptırılabilecek yerler?

Ankara’daki dostlarımız, trafik sigortası fiyatları başta olmak üzere birçok sigorta türü için ( konut sigortası, dask, seyahat sağlık vb. ) en uygun ücret teklifini nereden alacakları konusunda bana fikir danışıyorlar. İzmir’den onlara yardım edebilmem pek güç ama yol gösteriyorum.

Nasıl mı?

Anlatayım. Bence ucuz sigorta şirketi diye bir şey kesinlikle günümüzde söz konusu değil.

Anlamadımi bütün şirketler pahalı mı?

Elbette anlatmak istediğim bu değil, anlatmak istediğim şirketler farklı alanlarda, değişik araç türlerine, birbiriyle ilgisi olmayan bireylere göre fiyat verebilmektedirler. Bu bağlamda benim ya da herhangi birinin sizi çeşitli şekillerde yönlendirmesi doğru olmayacaktır.

Ankara’da oturuyorum ve ucuz trafik sigortası yaptırmak istiyorum, nasıl bir yol izlemeliyim?

Evet, bu soruya verebileceğim birkaç çeşit cevap var. Birincisi elbette ki araştırarak. En iyi fiyat sadece araştırarak bulunur. Size bir acente olarak sır vermem gerektiğini düşünüyorum. Biz acente çalışanları periyodik fiyat değişimlerinden bir süre sonra nerede en ucuz fiyatı elde edebileceğimizi az çok tahmin edebiliyoruz. Zaten sigorta yenilemelerinde bu yöntemle müşterilerimize en uygun fiyatı veriyoruz ki başka acentelerden fiyat alıp portföyümüzden eksilme olmasın.

Ucuz trafik sigortasının bize zararı olur mu diye sorabilirsiniz. Bu soruya yanıt verme hakkımı herhangi bir başka yazıya saklıyorum.

En çok poliçe satan şirketlerden vazgeçmiyor müşterilerim genelde. Ben de her şirketin gayet iyi çalıştığını düşünüyorum ama bazı şirketler daha fazla personel ile hizmet veriyor ve daha köklü geçmişe sahipler. Bu da kadrodaki bireylerin çok şey görmüş olmalarını açıklar ve herhangi bir sorunda daha kolay hizmet alabilirsiniz.

Anadolu Sigorta, bireysel olarak sigortalarımı yaptırdığım şirkettir. Axa Sigorta, Ak sigorta bunlar da gayet iyi fiyat veriyorlar ve çok da güzel hizmetleri var. Daha adını sayamadığım birçok şirket ( Mesela Ergo sigorta ) sizlere yardımcı olabilir. En yakın acenteye bu bilgilerle gittiğinizde zaten size en iyi fiyatları sunacaktır.

 


Ankara'da ucuz sigorta yaptırılabilecek yerler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder