20 Nisan 2013 Cumartesi

Araç Sigorta Fiyatları (Taşıt Sigortaları)

2013 yılında ciddi bir değişime uğrayan sigorta sektöründe bireyler, acentelerden gelen tekliflerden sonra direkt olarak internete girerek fiyat araştırması yapmaya başlıyorlar.

Özellikle eski model araçları olan bireyler, arabamı zaten şu fiyata aldım, bu denli yüksek bir sigorta bedeli nasıl çıkar diye sıkça yakınıyorlar. Tabi burada acente olarak bizlerin yapabileceği bir şey bulunmuyor. İndirimi olan müşterilere bile çok ciddi ücretler çıktığını tecrübe ettik.

Zorunlu trafik sigortası yaptırmak isteyen bireyler nasıl bir yol izleyebilir?

Ben sigorta acente yetkilisi olmanın yanında bir bireyim de. Ben de sigorta yaptırıyorum ve her ne zaman sigorta yaptırcak olsam birkaç şirketten fiyat alıyorum. Nitekim şirketler arası fiyatlar değişebiliyor.

 

Geçen iki müşterim geldi, biri nissan qashqai araca sahip modelini tam bilmiyorum. Diğeri Şahin model bir araca sahip ve sigortaları arasında biraz fark oluştu. Bunu müşteriye açıklamak zor oluyor tabi ki. Şahin, Doğan, Kartal, lada samara, clio, laguna, megane, toyota corolla bu tip araçlara sahip birçok müşterim var.

 

Onları da bilgilendirmek adına TSRSB’nın rehber tarifesini yayınlıyorum. Bu tarife baz alınarak sigorta fiyatları düşünülebilir. Bu tarife, size iller arası fiyat farkını gösterecektir.

Bu bilinçle sigorta yaptırmaya giderseniz işiniz daha kolay olabilir.

Herhangi bir soru/sorun olursa yorum bölümü aracılığıyla bizlere yorumlarınızı gönderebilirsiniz. İletişim bölümünü kullanarak da iletişim sağlayabilirsiniz.

Bir de hususi otomobillerin yerine okul taşıtları, ticari taksiler ve dolmuşların durumunu düşünürseniz aslında ne demek istediğimi biraz daha anlayacaksınız.

 

 

TSRSB rehber tarifesi için buraya bakabilirsiniz.


Araç Sigorta Fiyatları (Taşıt Sigortaları)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder