16 Temmuz 2009 Perşembe

Otomatik yapımcısı sorun büyük sigorta faturalarını neden olabilir

Birçok Amerikalı ve Sürücüler-araçlar yapılan yakında kendilerini büyük sigorta faturaları otomatik yapımcıları 'sorun nedeniyle teslim bulabilirsiniz. Chrysler ve GM iflas ile tekerlekleri hareket sigorta etkisi olacak olaylar için. Emek ve onarım bölümleri için artan maliyetleri gibi faktörlerin, kimden Araba sigortası ücret zammı bahar. Ne zaman kaza tamir bir bileşen fiyat yükselir, sigorta şirketleri büyük iddiaları ödeme yapmak ve zorunlu olduğunu, daha sonra buna göre oranları ayarlamak zaman veriler prim artış iddialar için yeterli değildir gösterir. Otomatik yapımcısı sorun bu alt satırları etkileyecek yoldayız. İşte gerçekleşebilir's. Perakende satış değerleri bırak Perakende satış değeri bir düşüş (ayrıca kalan değer) bazı modelleri için, özellikle de durdurulmuş Pontiac gibi yapar, daha pahalı sigorta iddiaları yol aradı. Bu düşünün: Bir kaza sonrasında, bir araba tamir zaman ve maliyet araç değerinin belli bir yüzde aşan bir "toplam kaybı" olarak kabul ediliyor. Bu eşik genellikle 70 yüzde. Bu noktada, sigorta şirketi ve poliçe otomobilin piyasa değeri için kurtarma Tersane için hauled bir kontrol ve araç sağlar. Toplam kayıp otomatik sigortaların en pahalı iddialar arasında yer alıyor. Piyasa değeri bir gerileme "daha hızlı ve daha fazla otomobil ulaştığımız olacak toplam kaybı" için eşiği anlamına gelir. Chrysler ve GM gibi daha az kullanılan araç-içi alışveriş için cazip hale olası değer düşüş olacak arabalar kullanılır. Olarak alıcılar bu parça ve servis ile gelmek için veya sabit olacak sadece bir indirime marka kendi istemiyorum algılıyorum Bu özellikle sert, Pontiacs kullanılan bulunanlar olabilir. Piyasa değeri bir gerileme "daha hızlı ve daha fazla otomobil ulaştığımız olacak toplam kaybı" için eşiği anlamına gelir. Birden otomatik sigorta kendilerini Pontiacs ve diğer Amerikan otomobil üzerindeki toplam kayıp gömülmek bulabilirdiniz. Sonra sigorta veri kaybı toplam ödemeler ani bir artış göstererek bakın, onlar buna göre etkilenen araç sürücüleri için oranlarını artırmak olacaktır. Susanna Gotsch, CCC Bilgi Hizmetleri, hangi otomatik iddiaları veri parçaları 'ndeki endüstri analisti, gelecekte de olası bir pencere olarak Daewoo ve ölümünden işaret. 2000 yılında Daewoo üretim durdurulacak. "Ne gördüm Daewoo araç, onarım appraisals yüzdesidir bu katlanarak artış," diyor toplam kayıp işaretlediniz verilmiştir. CCC veriler 2001-2008 model yüzdesidir yıl 2000 Daewoo dört kapı sedans toplam kayıp yüzde 6 civarında yaklaşık yaklaşık yüzde 42 daha kabul gösteriyor. Karşılaştırma yapmak gerekirse, toplam kayıp ve sanayi ortalama kimden gittim yüzde 20 için yüzde 4 ile ilgili. Bu iki kat fazla Daewoos ortalama daha junked anlamına gelir. "Günün sonunda Eğer at GM kalıcı bir şirket, daha sonra bir Daewoo gibi değil," Gotsch söyledi. Veya oldsmobile ve Plymouth of fates bak. Bir yıl sonra bu markalar indirime vardı, bir iki yaşındaki oldsmobile veya Plymouth tipik bir beş ve perakende satış değeri yaşındaki araç vardı CCC notları. Bu kaya ile alt perakende satış değerleri, toplam kayıp ani bir artış çok geride olmayacak. Onarım parça etkilenen OEM-parçalar yer durumu yakında sorun Dan Genç, Carstar olan ABD'de merkezleri hakkında 280 çarpışma-onarım iş için sigorta ilişkilerin üst düzey Vice President göre Araç bir kesintileri parçalar tedarik zinciri tamir masrafları kadar yönlendirir. Mart ayında, GM bu Tier II tedarikçileri için su onları tutmaya durumda Tier I tedarikçileri olarak ödeme yapmanız halinde para vermek duyurdu. "Kredi Nisan 30, Standard & Poor's yer altı Kuzey Amerika Tier I otomatik tedarikçiler negatif" Chrysler's iflas dosyalama nedeniyle seyredin. Standard & Poor's da "küçük bir takım, Tier II tedarikçiler ve Chrysler iflas dosyalama nedeniyle veya uzun montaj tesisi kapar GM, önümüzdeki birkaç ay için planlanmaktadır bile, GM bir iflas dosyalama önler başarısız olabilir" dedi. Gotsch "tedarikçileri, tüm slashed üretim var. Tedarikçiler parçaları satmak veya kredi almak mümkün değildir, bu nedenle tedarikçi sanayi oldukça kötü bir sıkıntı içindedir. Veya algılanan parçalar eksiklikleri, bazı kısımlarının sıkıntıları görmeye başlarsınız yeni araç parçaları sağlıyorsanız diyor hangi bir bayi de aynıdır. " Veya algılanan kesintilerine, gerçek tamir parça fiyatlarını artırmayı potansiyeline sahiptir dahil parçalar tedarik zinciri bir aksaklık, daha pahalı tamirat için lider ve dolayısıyla artan taleplerin maliyeti. Bazı Amerikalı için talep maliyeti araçlar kadar çekim yapılmış, bu araçların sürücüleri poliçe yenileme zamanda daha yüksek oranları görürsünüz. Sigorta artış oranı daha yüksek talep maliyetlerini gösterdi araçlar için ayrılmış olacak. Böylece, araçlar kesintileri sigorta aşınmak gelen bağışıklık kalacak parçalar etkilenmez ve sürücüleri. Genç notları bile eğer onarım maliyetleri kadar gitmek, araba sigortası sigortal tamir dükkanı daha fazla ödeme yapmayacaktır. Eğer çarpışma kapsamında bir $ 500 düşürülebilen sonra, ödemeniz için 500 $ ve geri kalanı kadar sigorta alır, yukarı politikanız kısıtlamalara. Sigorta şirketleri başlangıçta maliyet artışlarının okkanın altına gitmek - kadar zamandır politikanız yenilemek için. Eğer çarpışma kapsamında taşımamalı ve size araç hasar, size tam tamir faturası ödemek. Daha uzun kiralama araba kullanır Kiralık Araba zaman sigorta eğer onarım parçalar derhal ve araç çarpışma olarak boş-tamir atölyeleri oturup bulunamadı uzun kiralamalar için ödemek zorunda gelecekteki sigortası primleri etkileyebilir. Eğer araba tamir ek bir veya iki gün sürer, bu kiralık araba maliyetini inceases. Bir GM arabaya onarım al. Eğer altı GM bayiler Yakın, sanırım bu öğleden sonra bir parçası almak biliyorum vardır Genç Carstar ve, "diyor." Ama GM yetkili satıcılığı sayısı ve yakındaki başka bir yere gelen bölümü, "o zaman ben de kaynağı vardır kimse azalır. Eğer, bu müşteri için kiralama ve maliyet artar. Bu genel sebep olabilir ek bir veya iki gün sürer artan talep maliyet. " Chrysler hakkında 3200 of Haziran 9 789 otomobil satıcıları ortadan kaldırmak ve GM yüzde 42 ile 2010 yılı sonuna kadar kendi bayilik sayısını azaltmak için planlar istiyor. Aftermarket parça sıkıntısı için bağışıklık kalır olabilir. Sarah Lewensohn LKQ Corp, sonrası, geri dönüşümlü OEM ve refurbished OEM otomobil parçaları ve milletin en büyük tedarikçisi, ve, "Bu kaynağı konusunda herhangi bir sorunları var diyor. Kullandığımız satıcıları, üreticileri, edilmiş ve kapasite açmak geçirebildi hemen bizim siparişleri karşılamak için. " Sigorta şirketleri bekleyip göreceğiz Eğer bu hareket sizi, bir sonraki sigorta artış beklenen varış saatini sürücü model için artan iddiaları masrafı dışında krankla dişliler için sigorta's oranı-artırmak programa bağlıdır. Örneğin, Devlet Çiftliği, ülkenin en büyük oto sigorta, fiyatlara Marka ve modeli sadece yılda bir kez tabanlı ayarlar ve Şükran etrafında yeni derecelendirme bültenleri. Eğer tarafından Devlet Çiftliği veri sonra belirli modeller için büyük taleplerin ödemeleri gösterir, bu otomobil sürücüleri ve sigorta oranları kadar gidin göreceksiniz. Allstate sözcüsü Krissy Posey, "Bu iklim ne getiriyor anlamak ve hazır olmak için çalışıyoruz diyor. Bu arz ve talep bir klasik durumda's - gibi parçalar haline kıt fiyatlandırma kısa vadede artış başlar. Ancak, alternatif kaynaklar gibi Tedarikçi Firmalar boşluğu doldurmak için ve fiyatlandırma mevcut haline geri doğrultusunda gelir. Bu kısa vadeli boşluğu doldurmak için seçenekler üzerinde çalışıyoruz. "

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder