23 Ağustos 2009 Pazar

Hayat sigortasi temsilcisi

Asla hiç Hayat Sigortası Temsilcisi ol

Ama o kariyer hayatı ajansı başarısızlık için kurmak olduğunu biliyor. Ben bile bu dört yıl bile size ellerini ulaşabileceği karşılığı var yapamayan elbette olacaktır. Hayatta kalma ve nasıl seni bahis sadece% 10 şansı? % 6 için başarı iyisi, değişiklik, şans, bu 94 100 yeni istihdam acenteleri dışında kendi 4. sigorta yıldönümü göremezsiniz bahis yaşıyorum.
Bana Dr Doom arama musunuz; ben ödev ve yoğun analiz 25 yıl hemen üzerinde yaptık. Şimdi sigortacı ve kimin hatası için hatalı bir kariyer sigorta kuruluşu istiyoruz. Ajans, her zaman ajan üzerinde suçlama olacaktır; ajan kariyer sigorta kurumu suçlamıyorum olacaktır. Kimin hatası bu? Zaman bu kurum ve yeni sigortacı hatası kombine ise% 50 'si yüzde. Ajan pozisyonun ve uygulanabilir olmadığı gereken recruiter onu işe olmamalıdır. Bu yeni asker "sipariş takers", bir satış başvuru formunu doldurun, ancak bu bir işe alma becerilerini satan bir çok mesafe vardır.
hayat sigortasi temsilcisi
Zaman geri kalan, neredeyse tamamen kariyer ajansı sisteminde suçu koymak olacaktır. Şey artık bir sigortacı yaşıyorum İyi. Kariyer kuruluşları yaz öğürmek ve beni bekle gerçeği ortaya getirmek için en yakın ağacından istiyorum.

Ne benim irks? Hemen hemen tüm meslek hayat sigortası kurumları işe alma ajanları ile benzer bir planı kullanmak ve çaylak yıllarda bunları kullanma. Nasıl bir ajan istatistiklerini ona karşı yüksek istifleyerek ile daire isteksiz suçlu veya değişiklik yapmak için başarılı olabilir?

Ilk ve istihdam sistemi bir göz atalım. Kariyer kuruluşları yeni ajanları iki yolu kiralamak. İlk yerel Pazar gazetesi gelir ve faydalarının çok çok umut iyi bir boyut reklamdır. Diğer bir recruiter kariyer kuruluşu tarafından kolej yaşlılar konuşmam iş fuar ve benzer etkinlikler katılmak üzere istihdam olduğunu. Şansını üniversite sigorta recruiter bir sigorta poliçesi satılan asla olabilir. Ajans, gizli reklam calışıyorsa, satış yöneticisi satış iyi, ama başarılı bir işe alma sicile sahip değilse, hayat sigortasi temsilcisi

Bu yanıt sizi kanca, şansınızı korkunç hangi yolu çok önemli değildir. Eğer başarısız gerçekten sigorta şirketi acıyor mu? Bir yaklaşan raporunda "Temsilciliklerimiz stok sigorta şirketi dondurucu" benim fikrimdir ve analiz edebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder