26 Ağustos 2009 Çarşamba

poliçe zeyilnamesi nedir

Karım birkaç hafta yeni bir sigorta acentası bulmaya arayan olmuştu. Kendisi iş yerinde ve hatta bazı komşularının bildiği bir grup insan sormuştu. Herkesin ona bir öneri verdi, hiçbir yaygın seçimdi.
poliçe zeyilnamesi nedir
Çevrimiçiyim baktı ve insanların bir dizi web sitesi denilen www.grayboxx.com tavsiye edildi bulundu. Bu site için aradılar ve arama sonuçları alanda, diğer insanlara göre iade şirketlerin kendi web sitesi almak için para almadı döndürür kadar taşındı.
poliçe zeyilnamesi nedir
Ben önde ve sitesini ziyaret ve Denver sigorta acenteleri için bir arama yaptı. Sonuçları doğru çıktı ve o bizim komşular ve işbirliği ile tavsiyeleri işçilerin karşılaştırın başladı. Sonunda, birkaç tanesi çoğaltılamaz vardı ve ben eşim göstermeye cesaret bulundu.

Karım çok şey internette bulunan dikkatli ve sürece ben onu ne kadar farklı olduğunu gösteriyor olabilir belki bu site reddetmek biliyordu. Ben ve sonra kendi araştırma yaptım o yüzden kendisi etrafında gözükmelidir siteye götürdü. Olduktan sonra okumak nasıl site ve amele ne başarmak umuyordu, o benim sonuç baktı.
poliçe zeyilnamesi nedir
Kendini denemek istedim ve görmek için farklı şekillerde seyir çalıştı eğer aynı sonuçları her zaman geldi. O şehir rehberi geçti ve tüm kategori ve aynı sonuçlar her zaman var. Bu nedenle, o iki üst seçenek olarak adlandırılan ve her ajan ile bir araya geldi. Bu yüzden zor bir zaman nihai bir karar vardı Hem ajanlar çok iyi olduğu ortaya çıktı.

O bir kim daha yakın almaya karar verdi. Şimdi biz bize umursamaz people liked bir bedeli gerekli sigorta kapsamı vardı. GrayBoxx Thank you!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder