24 Ağustos 2009 Pazartesi

Sigorta reusurans

Sigorta Acenteleri ve Finansal Planlama: gerçekten Piyasası Know?

Eğer ajanlar veya planlamacıları bir grup sormak ne pazar, onlar inanç ile görüşlerini kapalı çıngırak olacaktır istiyor inanıyoruz. Eğer isteyin Ama nasıl biliyorum, muhtemelen bu iş birkaç yıl için olan diyecekler ve onlar sadece bilmezler. Eğer bu maddeleri ve planlamacıları gerçekten pazar biliyordu sorun, onlar ajansları potansiyel uygulamaları doldurmak için bekleyen ağzına kadar dolu olacaktınız.

Sizin pazar bilmek herhangi bir sigorta acentası veya mali planlayıcısı başarısı için vazgeçilmez bir madde olduğunu. Senin pazar bilmek size pazarlama mesajları zanaat ve satış daha hızlı ve daha kolay alanda herkesten fazla yakın sağlar. Çünkü eğer gerçekten pazar biliyorum, nasıl finansal ürünler ve hizmetler için müşterilerinize çekirdek hitap ederek arzusu yaratmak için ihtiyaç ve bilmek istiyor ve tanıtımı ve promosyonlardan bunları adapte.

Peki dışarı tam olarak ne istediğini ve piyasa ihtiyaçlarını bulabilirim? İşte birkaç ipucu:

Bu değerli bilgileri bulmak için çok ucuz yolu sadece onları istemektir. Eğer pazar yaşlılar, ya da sen, yaşlılar hedef arama veya posta istemcileri üst düzey istiyorum. Onlara, bir araştırma yürütmektedir ve ilgili yardım seviniriz açıklar. Böylece onları ödüllendirin.

Eğer herhangi bir üst düzey müşteri yoksa, yaşlılar için tavsiyeler için mevcut müşteri istiyoruz. Eğer niyet onlara birşeyler satmak için Fakat tavsiye için, sormayın. Müşterilerinizin size üst düzey / emekli pazarda pazar araştırması yapıyorlar söyle.

İkinci bir alternatif yaşlılar listesini bir anket göndermek ve bir şekilde bilgi doldurmak için onlara mükâfat vardır. Hatta bir gazete ya da yaşlılar için caters bülteninde bir anket ekleyebilirsiniz.

Bu anketler sadece kendi pazar ihtiyaçlarına ve istediği değerli bilgi vermiyor bilgi toplamak, ancak potansiyel bir katı listesi inşa edecek.

Daha pahalı alternatif reklamların test edilmesi ve hangi olanları en iyi yanıt alıyorsanız bulmak. Ancak yerine uzun vadeli bakımı konusunda ücretsiz bilgi ürün, teklif pazarlama gibi uzun bir ürün sunan, bakım, test edebilir Örneğin. Sonra başka bir ürün veya hizmet sunan başka bir reklam testi. Bir kez olan ve dışarı en iyi yanıtı alır ve en iyi gelir elde bulmak, daha büyük bir ölçekte reklam dışarı dönebilirsiniz.

Için pazar araştırması ne gerektirir belirleme. Aksi takdirde sadece tahmin ve sizin piyasada ancak israf senin zaman olmayacak ne istediğini de tahmin, ancak reklam dolar önemli miktarda atık olacaktır.

Alacak Hesapları Finansman - of Happiness Güzel Sanatlar

Dört bin yıl önce, uzun bir süre önce bankalar icat edildi, hesap kavramı alacak finansman, faktoring veya bir yerde Roma İmparatorluğu'nun ortasında icat edildi. Neden bu tüccarlar mutlu mi? Çünkü onların mal için aylarca kendi mal için ödeme öncesi ödenecek alınmıştır. El Bu nakit ile, tedarikçiler, çalışanlar ve İmparatorluk vergi makamları ücretli olabilir. Bu finansman anlaşmaları uzun süreli ilişki ve güvene dayalı idi.

Iki yüz yıl önce alacak finansmanı Amerika Birleşik Devletleri de, tekstil sanayi öncelikle, aynı nedenle gelişti: nakit akışını hızlandırarak büyüme ve karlılık hızlandırmak için. Yine, uzun vadeli ilişkiler ve güven, bu finansman için düzenlemeler ana temeli çünkü Amerikan fabrikalar için Avrupa kumaş satın almak için uluslararası sözleşmeleri uygulamak için etkin bir hukuk sistemi vardı.

Otuz yıl hesaplarının kavramı alacak finansman veya faktoring, önce ürün veya hizmetler tekstil dışında saygın finansman saçaklar olmak üzere kabul edildi. Nispeten yüksek risk işletmelerin alacak finansmanı için radikal olarak kabul edildi. O günden beri çok milyar dolarlık sanayi dönüşmüştür alacak finansman hesapları. Uzun vadeli ilişkiler ve güven hala çünkü işinizi ve can ile ticari bir finans şirketi olan emanet-nakit akışı alacak finansman kullanmak çok önemlidir.

Bazı varsayımlar yapalım. Mutlu olmak için hayatın amacı budur. Eğer müşterilerin hemen zaman aylar daha sonra karşı olarak fatura ödemek bir iş sahibi olarak, mutlu bulunmaktadır. Bir işletme sahibi olarak, eğer daha fazla zaman daha fazla kar daha fazla mal veya hizmet satıyoruz karlı olduğunu mutlu bulunmaktadır.

Eğer müşteri ve iç nakit akışı, finansman veya banka size yetişmek olmaz kredi koşullarına vermek zorunda gerekir Hesapları alacak finansmanı için daha fazla kapasite sağlayan araç, daha fazla esneklik, daha fazla akışkanlık, daha yüksek verim ve daha fazla satış olabilir nakit için büyümeye. Kendinize sormak gerekirse, memnunsan statükoyu? Çünkü sermaye harcamaları ve işletme maliyetleri çok yüksek olduğu gibi sıkışmış hissediyorsun? Işinizin yaşam, size istediğiniz geri başarı tarihlerinde hissetmelerini do-"gitmek, 200 $ oyunu, Tekel den" kart Toplama don't Don't Pass alma gibi?
Sigorta reusurans

İşte mutluluk ve başarı için engellerin üstesinden ilgili kendinize sormanız gereken bazı sorular: ne pazarı nelerdir? Is it, yerel ve / veya uluslararası ulusal? Ne için kısa ve uzun vadeli sorunlar? Ne müşteri tabanı nedir? Firmanızın satış ve dağıtım stratejisi nedir? Ne hızlanan büyüme için strateji, pazar varlığı ve nüfuz? Ek fırsatlar işletim verimliliği sürücüye güçlü brüt marjları var mı gibi işletme ölçekleri yukarı? Size satışlarınızı artırma sonucunda artan marjları farkında mısınız? Sorgusu: İş katlanarak eğer neredeyse sınırsız finansman vardı genişletilmiş olabilir? Bu makul bir hedefi ve bu seni mutlu ki? Sigorta reusurans şirketleri

Bu maliyet hesaplarının etkinliği ölçeklenebilirlik ve kendi şirket yeteneği karşı alacak finansman değerlendirmek gerekir. Alacak finansman mutluluk güzel sanatlar için çözüm ve bir iş sahibi olarak başarılı olabilir.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder