9 Ağustos 2009 Pazar

Sigorta acentesi kurtarma

Benim yaş çevrimiçi Amerikan tüketicilerin milyonlarca gibi ben mağazası. Ben gerekli özen; çalışan filtre zor aşımı sahtekarlık ve kaçınılmaz unpredictability bu tür işlemler için doğasında olan en aza indirmek. Benim metodolojisi mükemmel olmaktan uzak olduğu gibi benim son deneyim etmek olacaktır. Aslında, vah benim masalı nasıl en büyük çevrimiçi satıcı-eBay-hileli işlemler cevapladığında bir gerçek örnek sağlar.

Bir binek otomobili için nispeten düşük kilometre ile arıyordum. Bir şey biraz ilginç, ama deli değilim. Arasında, şöyle bir Honda Accord ve Alfa 164. Ben trolled eBay's Hayır rezervasyon müzayedeler anlaşma arıyorum. Ve o bir 2002 Mazda bin yıl L 65K miles, iyi durumda.

Teklif önce bir Carfax (temiz) koştum ve satıcı ününü (500 işlemler, kontrol% 98 iyi). Bu satıcının wasn'ta satıcınıza; araç "benim" (yani, onun gibi olduğu belirlendi) araba çıktı. Ben ihale fiyat karşılaştırıldığında en Mazda kitabı değerini kontrol. Ben model araştırılmış ve başarısız için Millenia's tercih kaydetti otomatik tranny ve tıkanmış egr valfleri. Bu potansiyel tuzaklar hakkında satıcı istedi. Onun yanıtı (eBay olarak kaydedilecektir): the tranny, hizmet ihtiyaç hiç sorunsuz kayar ve orada hiçbir gösterge tablosu ışıkları vardı.

Ve "bir 4050 $ teklifi yer aldı." Ben 500 $ Paypal depozito ödenir. Üç gün sonra, kardeşim ve ben bir 500 başladı kilometrelik gidiş-dönüş yol yolculuk yeni yolculuk almak.

Test sürücüsü iyi gitti. Temiz, güzel iç. Hayır komik sesler, kötü vardiya, vb biraz mekanik usta olmak ancak mümkün bir kabin üzerine çıkarmak için ben bin yıl L dikkatli bir denetim yaptı. Ben nakit teslim ve yola çıktı. The journey ev olay olmadan ilerlemiştir. Ve sonra. . .

Onay motoru hafif geldi. Ben ilerleme adresindeki kodları: egr koştum. Satıcı önce araç satışı için sildim kodlar vardı. Sonra, küçük bir iletim sıvı sızıntısı. Bir biraz kaba 1-2 vardiya. Bu sızıntı büyük her geçen gün arttı. Olarak ben önerilen sıvı seviyesini kontrol etmek için elle için glovebox girdi, ben aldım ediyorum bir balled "Lucas İletim Fix 24 ounces için makbuz kadar." Makbuz tarih oldu, aynı gün-Araç kadar bulunamadı.

I had been.

Ben alışveriş içine araç verdim. Bu mekanik, $ 850 ve ayarlamak için, iletim bırakarak gerekli ön mühür sızıntısı, ve pantolon belirlendi.

Ben eBay ile temasa geçti. Bu web sitesinin sakin, yararlı temsilcisi satıcı ile, vermek için en iyi seçenek ilk çalışma olduğunu söyledi. Müşteriler kim bunu yaptık ve ispat ettik hala sonra eBay's Müzayede Sigorta Kurumu ile dava dosyası için sorunu çözmek değildir. "

Ben eBay satan kişiyle, o da gerçekten bana araba satmaya didn't söyledi; kendi "çocuk" onun eBay hesabı üzerinde yazı sağlar. Ben "gerçek" Satıcı adı da değiş tokuş etmek için bir bin yıl harap olmuş bir yedek iletim sunuluyor. Ah, hayır. Bu iş için beş farklı tırnak güvenli. En iyi teklif ile alışveriş seçin.

Bir kez Cottman Transmisson olan tranny düştü ikili, bin yıl artı tork konvertörü yeniden tam gerekli keşfetti. Sonra birden çok arama ve e-postalar ve kendimi gerçek satıcı arasında, bu da ödemekte isteksiz bir tanınmış alışveriş düzgün bir araba tamir için açıktı. Ben eBay's Müzayede Sigorta Kurumu (AIA) için bir e-posta gönderildi.

Bir telefon ertesi gün ara verildi. Ben, iletim ayarı için makbuz gibi benim durum nitelendirdi. AIA's ihtiyacı: iki ASE sertifikalı dükkanlar gelen tam sorunu gidermek için iki teklif almak. Takdirde bizzat tranny içinde elde edebilirsiniz Ama kimse iletim iş teklif edecektir. Buna rağmen, ben daha bir dükkan yazmaya çalışması da aynı miktardaki bir tahmin kadar ikna etti. Ben ve yazılı olarak Öykümü iletim sıvı, işlem ispatı için makbuz ile birlikte benim tırnak faksladı.

AIA satıcı ödeme almaya çalıştı. Bu iyi olmadı. Gerçekte, ajan bu "" the eBay Satıcı hesabını kapatmak Mayıs söyledi. Hangi yine de "gerçek" Satıcı cezasız bırakıp, ancak bunu yapmak için doğru şey. En azından benim artık sorun değil.

eBay's sigorta poliçesi, sadece büyük bileşenler: iletimleri ve motorları ve kapsar. . . temel olarak, işte bu kadar. Ben bahar olan bir iletim bir parçası olarak kabul olmayan Millenia's tork dönüştürücü ($ 360) için vardı. Ama eBay iletim yeniden: $ 1600 için ödedi.

Kendimi şanslı düşünün. Ama bu pahalı bir ders oldu. Alex'in I ilk hata kimden kurtarmak için çalışırken bir zaman saçma harcanan miktar nakit harcamalar, out-of. Benim büyük endişe: ne kadar iyi bagaj açıldığında olurdu aşımı halinde dolandırıcılık bu kadar kanıtlamak için kolay değil? Ya ben eBay den aldım değil mi? Her zaman biraz daha yok Rezerv müzayedeler bıkmış olacak, ama deneyimi tahmin ve bazen ne ödeme almak kanıtlamaktadır-bile yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder