23 Ağustos 2009 Pazar

Sigorta acentesi ile iletisim

İlişkiler ve Sigorta Acentaları

Her türlü olsunlar, dost, kişisel veya mesleki seven romantik olduğunuzda, ilişkileri her yerde vardır. Kadın ve erkek ilişkileri var. Veliler ve çocuklar ilişkileri vardır. Işveren ve işçi ilişkileri vardır. Öğretmen ve öğrenci ilişkileri vardır. Komşular bile birbirleriyle ilişkileri var. O biz de bizim sigorta acenteleri ile ilişkileri olması gereken herhangi bir sürpriz mi?

Karar, bir sigorta poliçesi satın almak için önemli olanıdır. Daha da önemlisi sigorta miktarı ve kapsamı size satın alma ve türüdür. Bu sağlık ve hayat sigortası için sigorta her türlü için otomatik ve ev sigorta geçerlidir. Birkaç farklı sigorta poliçeleri satın ettiğiniz olsun, ya da sigorta sadece bir tür satın almak için eğer kapsama ne tür satın alma konusunda emin değilseniz, bu süreç biraz kafa karıştırıcı olabilir karar verdik. Bu nedenle biz sigorta acenteleri ile ilişkileri gerekmektedir.

Sigorta acenteleri uzmanları eğitimlidirler. Diğerleri sigorta birkaç farklı tür satış konusunda uzmanlaşmak Bazı sigorta acenteleri sigorta belirli bir tür, satışı uzmanlaşmak. Tüm ekleri ve sigorta poliçesi size satın almak istediğiniz bir tür muhalefet ve bilecek konuşmak Sigorta ajan kimin. Doktorunuz sürecinde mali durum ve ihtiyaçlarına dayanarak size yürüyüş yapabilirsiniz. Bizim sigorta acenteleri yalnızca bu bilgileri biz onlarla ilişkileri geliştirmek biliyor olabilir.

İster, sigorta aracısı online veya yerel telefon rehberinde bulabilirsiniz sadece telefon alın ve bir politika satın yoktur. Yap onu ya da bir ilişki geliştirmek emin onun önünde herhangi bir noktalı çizgileri imzalama başlar. Ve istediğiniz ne kadar Ödeyebileceğinizden kapsamında ilgili sigorta acentası ile konuşun. Ne olursa olsun, sigorta aracısı sizin için en iyi kapsama alanı belirlemek yönettiğiniz bir fiyata yardımcı olmak için mümkün olacaktır satın almak isteyen sigorta poliçesi bir tür.

Elde etmek kolay gelir Leads

Ipuçlar sigortacı's can damarıdır. Zaman ilgili ürünler korku ve panik bizim dünya mücadele konuşmak için olanıdır.

Burada yıllık bulmak için yollar tonlarca vardır
gibi pazarlama planı yeniden düşünmek sürece sebep olur.

Hedef Pazarlama.

Sana ve slaytların bu tür sizin prospecting çabaları üzerine kadar burada birçok kez duymuştum eminim hedef pazar bulmak için bir yöntemdir. Öncelikle konuşmak için kim çalıştığınız tespit bir olasılık olarak. Eğer bu konuda veya düşünce değil eğer bir örnek olarak maden kullanabilirsiniz bu tanımlanmış değildir.

Benim hedef pazar üst düzey yetişkin yaş 70 ve üzerindedir. Bunlar genelde hangi kendi içerir hakkında $ 600,000 varlık sahibi olacaktır. Normal durumlarda yaklaşık 200.000 $ yatırım varlıkları da IRA da dahil olacak. Potansiyel müşterilere bir çok büyük miktarda girmekle bu çok geniş hedef pazar kullanarak.

Şimdi kutuyu tamamen dışında benim anlatmaya şeyler yapacağız. Yerel işitme şirket gidin (en iyi olanlar bu gazetede) tanıtımı ve üst düzey umutlarını kendi listesi için istersiniz. 1000 isimleri başına onları 100 $ Teklif.
Sigorta acentesi ile iletisim
Çünkü bir rakibi değil ve bu para başka bir kaynak oluşturabilir ve işitme şirket bu listede satmak için mutlu olacak.

Ön listesini genişletilmiş hizmetler sunan üzerindeki insanlara yaklaşım harf ve her zaman işitme şirket söz gönderin. Harf ve işitme şirketin yararları söz ediyorum nasıl daha geniş bir ürün yelpazesi ile hizmet genişletilmesi oldu. Bu mektup da IRA kategoride son değişiklikler gibi belirli bir fikir bahsetmeliyiz. Ücretsiz bir kitap bul ve üzerinde adınız ve işitme cihazı firma adı var.

Senin ne düşündüğünü biliyorum .... Ben deli miyim? Hayır, ben kullanıyorum bir delinmemiş pazarı işitme pazarlama çalışmaları domuzcuk destek tarafından ürünlerin yararlarını anlatmak için deli değilim. Bu gerçekten çalışıyor ve umutları bulma bir taze ve ucuz bir yoldur.

Başka bir tane ister misin? Bu fikir deneyin, aynı zamanda çalışır.

Cenaze evine ve son harcama büyük hedef pazarlar vardır. Yerel cenaze evine git (I) onlara daha büyük olanlar gibi ve ödenmiş cenaze masrafları müşteri ile bir ortaklık yapın. Onları her satış güzel bir yüzdesi Teklif (20% gibi.) Aşk bu, çünkü onlar için gelir, tamamen yeni bir kaynak.

Herhangi bir iyi umutları 2-3 yıl size sağlayabilir cenaze evi boyutlu artı onların kendilerine gideri pazarlama değil gelen ek gelir sevecekler. Onlar ortak olmak ve can't wait müşterilerine hizmet sevecekler.

Çok güzel bir ön müşteri tabanına yaklaşım harf cenaze evden yeni ve genişletilmiş hizmet sunan gönderin. Ve yeni bilgiler, hukuk son değişiklikler hakkında mektup söz vasiyetnamenin var. "Probate kaçınmak" hakkında güzel bir kitapçık kullanın ve bu millet görmek gidin. Bir Turnuvanızı durum.
Sigorta acentesi ile iletisim
Bu yüzden parası için ne elde edilebilir görebilirsiniz beklenen nakit akışı projeksiyonu ile sağlayın.

Benim noktası bu, orada daha Hepsini denemek için zamanımız var yıllık yol bulmak için daha çok yolu vardır. Bazı diğer "profesyonel yıllık satış temsilcilerine" nin komik ve bu yöntemleri at alay ancak bankaya yolda son gülmek alacak.
Sigorta acentesi ile iletisim
Biraz yaratıcılık kullanın ve kutunun dışında düşünüyorum. Bu düşünce son derece verimli ve maliyet olduğunu iyi pazarlama para harcadıysanız sağlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder