3 Ağustos 2009 Pazartesi

Sigorta acenteniz

The 80's var Şerefe olduğu bu gibi kapalı başlayan bir tema şarkı vardı adı gösterecek bir televizyon oldu.

Bazen burada herkes adınız bilir gitmek istiyorsanız,

Ve her zaman geldi sevindik.

Nerede görebilirsiniz olmak istiyorsanız,

Bizim sorun tüm aynıdır

Nerede herkes adınızı biliyor olmak istiyorum.

Bu yıl geçmiş olabilir Şerefe sadece gece reruns ülkesine görülebilir olabilir, ancak Şerefe tema şarkı ve sözler hala gerçek bugün çalacak.

Müşterileriniz nerede kendi sigortacı ve personel ismini bilen bir sigorta kuruluşu ile iş yapmak istiyorum. Sonuçta, insanlar tanınması ve takdir seviyorum. Best of all, insanların kendi iş hissediyorum gerçekten değer verilen mal ve hizmetler için daha fazla ödeme yapacaksınız.

Siz, bir ajans sahibi olarak yeteneği sizin ajansı içinde kelime ve size ajansı içinde oluşturduğu süreçlerini müşteri memnuniyetini ve tanınma iklim etkisi gerekir. Gibi bunlar sadece müşteri diğer bir deyişle, bunun için size açıkça kendi personeli için her müşteri için çok önemli iletişim önemlidir hissediyorum.

Burada "sizin ajansı olarak" Şerefe Etkisi oluşturmanıza yardımcı olacak adımlardır.

1. Bir müşteri ofisi olarak, adının da zaman içinde arama ve kendilerini tanımlamak için kullanın adres arama. Örneğin, Joseph Jones aramalar ve diyor: "Bu Joe Jones olduğunu." Sizin ona Joe olarak görüşme yerine Joseph bakın emin olun. Bu müşteri ile sıcak etkileşimi oluşturur.

2. Bir müşteri aramaları, bu sizin ve personeli iletişim bu onları dinlemekten memnuniyet duyarız bir ses tonu kullanmaya dikkat edin. Bu sormak için mükemmel bir yoldur, "Bugün ne yapıyorsun?" ve "nasıl, Joe sana yardımcı olabilirim?"

3. Sonra, kapsama alanı içinde herhangi bir boşluk ya da ister kırmızı bayraklar bakın emin olun müşterinin isteği işledik eğer ajansı bir müşteri vardı farkında to be made. İşte bir örnek. "Joe, senin Honda üzerinde bir kira ödemeleri kapsamında yoksa fark ettim. Eğer bir kaza halinde ve elde etmek için araç tamir için alışveriş gitmeniz vardı arada kiralık araç olması gerekir?" Kısa bir örnek olası bir kayıp kapsamında iletişim olarak, tüm bu onların en iyi yerine dışarı Aradığınız şey satmak için çalışırken gelir.

4. "Bugün burada size yardımcı olabilecek başka bir şey var mı sigorta acenteniz müşteri soracak emin olun, Joe?" Bu müşteri fırsatı size kendi istekleri dikkat çektiğiniz bildirmek için verir.

5. Bir kez orada anlatacağım size gelen gerek yok, bu iş için teşekkür etmek emin olun. Şey size rahat söyleyerek bulun. Size söyleyebiliriz sigorta acenteniz Örneğin, "işinizi Joe için teşekkür ederiz." veya "Ben iş Joe için teşekkür ederiz."

Fikir müşteri için olumlu ve verimli bir deneyim yaratmak. Kendi personeli için yukarıdaki gibi bir süreç boyunca Passing bunları bunları müşterilerinize ne bekliyor bilmenizi sağlar. Bu ajans ve müşteri deneyimi için daha fazla tutarlılık sağlar.

Sonunda olan değerli hissediyorum ve takdir müşterilerine daha az fiyat üzerinden terk etmek olasıdır. Bu artış ajansı tutma ve başarılı ajansı büyüme sağlar.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder